סוככים או פרגולות - מה כדאי ?

בפתרונות קירוי והצללה. לכן אנו תופסים לא מעט בעלי בתים שמתלבטים האם להתקין סוכך מעל שטח מסוים או שעדיף דווקא פרגולה ביציאה מהמרפסת או במקומות אחרים למשל.
התלבטות זו היא חשובה מאחר ובסופו של דבר יש כאן שיקולים שקשורים לא רק לעלות של כל מוצר, אלא גם לצורת ההתקנה שלו, למראה הסופי, לחוזק, לעמידות, ליכולת להשתמש בו בצורה רחבה יותר (כמו למשל על ידי פתיחה או סגירה, אם הדבר אפשרי), להתאמה האישית לכל מבנה, ולרושם שפריט גדול כל כך יכול ליצור.
סוככים או פרגולות
מה יכול להציע לנו הסוכך
נתחיל עם הסוככים ונראה כיצד הם יכולים להיות קבועים ולהגיע בצורות שונות. היום יש סוככים מעוצבים שיכולים להגיע בצורה של מניפה, קשת, טרפז, משולש, משושה או שטוחה. סוככים אלו מתאימים יותר למגזר הפרטי על מנת שניתן יהיה ליצור הצללה ביציאה מבית פרטי, במרפסת של דירה, כמסתור לכביסה ועוד.
גם המגזר העסקי יכול ליהנות מסוככים אם מדובר על בתי קפה, מסעדות, מלונות וכיו'. מעבר לעניין העיצוב, יש צורך לזהות את רמת הבנייה ואת איכות חומרי הייצור. כך נהנים מפרופילים עבים וחזקים, מברזל מגולוון, משמשונית בעלת תקן נגד קרינת U.V., ומכל מה שצריך כדי ליצור הצללה וקירוי אמיתיים למשך זמן רב. 
הסוכך
המגוון הרחב של פרגולות בישראל
בכל הקשור לפרגולה, הרי שכאן אנו יכולים ליהנות מעיצוב מרשים לא פחות. בין אם מדובר על פרגולה שמותקנת על הקרקע ובין אם בכזו שמותקנת במרפסת גדולה בקומה מסוימת של בניין משותף, הרי שהמראה של העץ יכול להיות מושך מאוד. אולם היום, פרגולות מגיעות לא רק מסוגי עץ שונים אלא גם מאלומיניום, 
פרגולות בישראל
אם אנו מדברים על אלומיניום, הרי שעל הפרופילים להיות איכותיים ולהציג אפשרויות מודולאריות שונות ושמירה על מראה הפרגולה לאורך זמן. אם אנו מדברים על עץ, הרי שאפשר לבחור בין במבוק, עץ גושני, אורן פיני ועוד כדי ליצור את המראה המבוקש שישתלב היטב עם המראה הכללי של המקום בו הן מותקנות.