חידושים בעיצוב - סורגים שקופים

פשרה בבחירת מוסד הלימודים, פשרה בבחירת המקום שבו נגור, ועוד כהנה וכהנה. אנחנו מתפשרים מתוך שיקולים של עלות מול תועלת. אנו שוקלים מה עומד מול מה ומקבלים את ההחלטה שנדמה לנו שהיא הטובה ביותר. פשרות יוצאות גם מנקודת הנחה שאין לנו ברירה אחרת ומתוך תקווה שבעתיד לא ניאלץ להתפשר עוד. 
די לפשרות
אחת הפשרות הכואבות והמוכרות היא פשרה שנוגעת למראה הבית מפאת שיקולים של פונקציונאליות, כמו למשל הדבר החשוב לנו מכל שעליו אין בשום אופן להתפשר שהוא הביטחון שלנו. הביטחון הוא הדבר החשוב ביותר ועליו אין סיבה להתפשר. קחו למשל את נושא הסורגים. סורגים לבית הכרחיים לשמירה מפני גנבים ולהגנה בפני פריצות. הם גם שומרים על ילדינו הקטנים ומגנים עליהם מפני נפילות. עם זאת, סורגים מונעים מאתנו לראות את הנוף בבהירות, הם מייצרים תחושה של כלא ופוגעים במראה הבית בצורה אנושה. 
חידושים בעיצובי סורגים
חידושים
האמנם ? החידושים האחרונים בתחום מביאים לפתחנו המצאות מעניינות במיוחד שמאפשרות לנו לשמור על הביטחון לנו מבלי להתפשר על כל היתר. נשמע לכם מוזר ? המשיכו לקרוא. אחד החידושים האחרונים בתחום הסורגים הוא סורגים שקופים. הסורגים השקופים נותנים מענה בדיוק לבעיה שמנעה מלא מעט אנשים להתקין בביתם סורגים. הם מגבירים את תחושת הביטחון ומספקים הגנה מלאה בפני גנבים ופריצות ואינם פוגעים במראה הבית, במראה הנוף ובתחושה של בני הבית. 
עיצובי סורגים מודרניים
מגמה עתידית
מדובר בפתרון אסתטי במיוחד שמאפשר לשמור על הביטחון מבלי להתפשר על עיצבו הבית ומראה הנוף. ניתן לבחור להתקין סורגים שקופים נפתחים או קבועים על פי בחירת הלקוח. סורגים שקופים עשויים ממסגרת מתכת שמשלבת רצועות של חומר פולימרי שקוף וחזק. ניתן להתקין את הרצועות בצורה אופקית או אנכית, על פי בחירת הלקוח. זהו מוצר חכם שמבטא מגמה חדשה בעולם הסורגים. מגמה שבה ניתן לשמור על הביטחון ועל הבטיחות שלנו ושל ילדינו מבלי לחוש תחושת מצור ומבלי לפגוע בעיצוב הבית. חשוב להזכיר כי הסורגים השקופים עונים על כל דרישות חברות הביטוח ומוכרים על ידן כאמצעי הגנה בפני פריצות וגניבות.