כיצד בוחרים ספק דלתות ?

לדלת חשיבות רבה בעיצוב הבית ובעוד דלת הכניסה היא פריט העיצוב הראשון אליו אנו והאורחים נחשפים בבואנו הביתה הרי דלתות הפנים נועדו לעזור לנו ליהנות מפרטיות ומהפחתת רעשים. חשוב לבחור בדלת איכותית ומעוצבת אך רבים תוהים איך לבחור ספק אמין ומקצועי ואיזה דלת לבחור, מעץ, ממתכת, מזכוכית. בנוסף, יש מגוון עצום של דלתות, חלקן מיובאות וחלקן מיוצרות בארץ, ויש לשקול את מנגנון הנעילה כדי ליהנות מהגנה על בני המשפחה ועל הרכוש בבית.
כך תבחרו ספק דלתות
חברות רבות בשוק הדלתות לבית
אם תחפשו באינטרנט ספקי דלתות הבית, תגלו רשימה ארוכה של יצרנים ומשווקים. המבחר העצום של הדלתות גורם לבלבול ולכן מומלץ להיעזר באינטרנט, להשוות מחירים, עיצובים וחומרי גלם ויש להעדיף לרוב את רכישת הדלת מיצרן מוכר ואמין. דלת נועדה לשרת אותנו שנים ארוכות והיא לא פריט עיצובי אותו נוהגים להחליף בכל שינוי בבית. בנוסף, חשוב לבחור בדלת איכותית ועמידה לאורך זמן לכן יש להשוות את תנאי האחריות בין היצרנים והמשווקים השונים. כדאי להגדיר מראש תקציב וכך קל לסנן בין התוצאות ורק אז כדאי לגשת לאולמות התצוגה, לקבל ייעוץ חשוב ולראות מקרוב את סוגי הדלתות השונים. בבחירת ספק יש לבדוק מהו המוניטין שלו בשוק, מהי איכות הדלתות שהוא מייצר או משווק וכמובן להתרשם מעיצובי הדלתות שהוא מציע.  
עיצוב דלתות הבית
עזרה מקצועית
אם בחרתם לעצב את הבית עם מעצב או אדריכל פנים הרי ניתן להיעזר בשירותיו על מנת לבחור ספק דלתות אמין. לעיתים אנו מעוניינים לעצב דלת בהתאמה אישית ואז עלינו לפנות ליצרנים מקומיים. כאשר מזמינים דלת חשוב לקחת מידות מדויקות ולכן מומלץ לפנות לספקים המציעים דלתות פנים במבצע עם שירות מדידה חינם וכך אתם חוסכים בעיות העלולות להיגרם בעת התקנת הדלת. בנוסף, חשוב לפנות לספקים המציעים מתקינים מקצועיים או עובדים עם חברת התקנות אחראית ומנוסה. להתקנת הדלת יש חשיבות מכרעת ולכן יש להקפיד בנושא זה ולהעדיף חברות המספקות דלת והתקנה תחת קורת גג אחת עם אחריות מלאה לדלת ולהתקנה.