סוגי פרגולות לבית

סוגי פרגולות לבית אינם מעטים ודורשים פירוט קל על מנת לסייע לכם לבחור את הפרגולות המתאימות לבתים שלכם. סוגי הפרגולות נבדלים זה מזה בצורה ובעיצוב. ישנן פרגולות תלויות, אשר אינן מצריכות רגליים אלא מותקנות על קיר קיים, וישנן פרגולות עומדות, המתבססות על 4 רגליים המוטמעות באדמה. להלן מבחר פרגולות אשר ניתן לרכוש עבור משקי בית פרטיים:

פרגולות עץ

פרגולות העשויות מקרשי עץ מלבניים עיצוביים, המצופים בחומרי החלקה. צבעם יכול להיות הצבע הטבעי של העץ, או כל צבע אחר שהזמין הלקוח. בדרך כלל, מומלץ להתקין פרגולות לבנות עבור בתים בסגנון עיצוב מודרני, ופרגולות חומות או בצבע עץ טבעי עבור סגנונות העיצוב הישנים והעתיקים יותר. פרגולות עץ מכילות, על פי רוב, הגנת זכוכית המוצבת בגג שלהן. הדבר נועד לשמור עליהן מפני גשמים ולחות. אף על פי כן, רכישת פרגולות עץ מחומר גלם איכותי לא אמרה  ליצור בעיה של התמודדות עם רטיבות גם בתנאי גשם קשים.

סוגי פרגולות לבית

פרגולות אלומיניום

פרגולות אשר בצורתן דומות לפרגולות העץ, ומהוות אסופה של מלבנים המונחים זה לצד זה בכל הדופנות, כולל הגג. אלו פרגולות יפות ובוהקות המתאימות לבתים בסגנון עיצוב מודרני. הן מתאפיינות בהתחלדות איטית מאד, המאפשרת לכם ליהנות ממוצר כמו-חדש למשך תקופה ארוכה הנמדדת בשנים. פרגולות אלומיניום מוצבות, על פי רוב, בסמוך לבריכות שחייה ביתיות או כהמשך חיצוני למרפסת היציאה לחצר.

פרגולות אלומיניום

פרגולות ברזל

פרגולות חשמליות מעוצבות, בעלות מרקם דומה לשני סוגי הפרגולות שהוזכרו עד כה. בשונה מהמצופה, הן מגיעות עם חומרי הגנה אל-חלד, המאפשרים לעכב משמעותית את התחלדותן. לקוחות רבים מעידים על שמירת המצב הקיים של פרגולות הברזל שלהם, ללא כל סימן של חלודה. פרגולות ברזל, בשונה מפרגולות העץ והאלומיניום נחשבות לעמידות במיוחד, ומועילות כאשר בסביבה ישנם תנאי מזג אוויר קשים המלווים ברוחות עזות. פרגולות הברזל אינן נוטות אפילו להתנדנד במצבים אלו, בשל הקושחה של החומר והכובד היחסי שלו. פרגולות אלו ניתנות לרכישה עבור בתים פרטיים, כמו גם עבור לקוחות שונים בתעשייה כמו מסעדות ובתי מלון.

פרגולות ברזל

לפרטים נוספים אודות פרגולות לבית ניתן ליצור קשר עם החברה באתר או בטלפון!