עצות לרכישת דלתות פנים

במאמר זה נשיא עבורכם עצות לרכישת דלתות פנים כתלות בעיצוב הבית שלכם. כידוע, לעיצוב הבית משמעויות חשובות עבור הדלת שלכם. הדלת אינה יכולה להירכש במנותק לעיצוב הביתי שלכם. עיצובים ביתיים יכולים להופיע במגוון רחב של סגנונות, ולעתים – שילוב בין שני סגנונות או יותר. במקרה זה יש ללכת לפי עיצוב החדר לו מבקשים להתקין דלת פנים.

המלצות לדלתות עבור עיצוב עתיק

הדלתות לעיצוב העתיק צריכות להיות בעלי גוונים כהים: חום, חום כהה, אדום כהה, שחור ועוד. לרוב, הן תהיינה עשויות עץ. הפרזול של דלתות כאלו תלוי בסגנון העתיק הרצוי בבית: סגנון כפרי עתיק או סגנון עירוני עתיק. בסגנון הכפרי העתיק מקובל להציב פרזול זהה לדלת עצמה בחומר ובצבע. לרוב, מדובר על ידיות קבועות: הן משמשות לדחיפת הדלת בלבד ולא לפתיחה או סגירה של מנעול. לעומת זאת, ידיות לעיצוב האורבני העתיק עשויות, על פי רוב, ממתכת, הצבועה בצבע מבריק כלשהו: זהב או נחושת. צבע הכסף פחות דומיננטי בעיצוב זה, והוא מקובל יותר בעיצובים המודרניים. לרוב, הידיות בעיצוב האורבני העתיק יהיו קטנות בגודלן חלקן ישמשו לדחיפה ומשיכה בלבד, וחלקן יכילו מנגנון נעילה.

דלתות פנים בעיצוב עתיק

המלצות לדלתות עבור עיצוב מודרני

דלתות העיצוב המודרני נראות שונה לחלוטין מכל מה שנכתב לעיל, להוציא העובדה שהן עשויות גם כן מעץ ברובם של המקרים. העץ יכול להיות צבוע או בתוספת חומר ציפוי כמו מזונית. המראה של הדלתות הוא מראה בהיר|: ברובן הן לבנות לגמרי, ובחלקן לבנות כמעט: צבע קרם או צבע בז' בגוון בהיר במיוחד. הידיות של הדלתות הללו הן ידיות  גדולות, שרובן המכריע פותח וסוגר גם את מנעול הדלת. הידיות עשויות מנירוסטה או אלומיניום וצבען כצבען הטבעי של המתכות הללו: כסוף. ברבים מן המקרים משתמשים היצרנים בחומרי ציפוי להברקת המראה של אותן ידיות.

עיצוב מודרני בדלתות פנים

התנהלות בחדרים וחללים משולבים

בחדרים אלו יש לגלות יצירתיות. כידוע, ניתן למצוא חדרים בהם מותקנים רהיטים חדשים בצבעים בהירים ועל הרצפה מתנוסס שטיח פרסי עתיק, או חדרים בהם פרופיל החלון מכיל מראה עתיק, בעוד שולחן החדר ומדפיו – מודרניים. בחדרים כאלו יש לגלות יצירתיות ולשלב דלת שלטעמכם מהווה את הפאן הדומיננטי בחדר. ניתן להתייעץ עם מעצבי פנים במקרים אלו. 

מחפשים עוד רעיונות לעיצוב הבית? קולקציית דלתות פנים של אינדורס משלבת מבחר עשיר של דלתות מעוצבות לבית, בקרו באתר וצפו בקולקציה.

חלוקת חללים משולבים