גדרות לגינה מעץ ומברזל

במאמר זה נפרט אודות גדרות לגינה מעץ ומברזל. תחילה, נספק המלצות עבור גדרות לגינה מעץ, ולאחר מכן נעבור למידע על הגדרות המקבילות מברזל. ככלל, שני סוגי הגדרות יספקו הגנה מקסימלית לבתים שלכם, ויהוו קרש קפיצה עיצובי עבור החצר מבחינה פנימית. אנו ממליצים להתייעץ עם מעצב פנים ואדריכל נוף בטרם רכישת הגדר הרצויה לכם. גדרות לגינה מעץ ומברזל מהווים גם מנגנוני בטיחות לבתים שלכם וגם שיפור עיצובי ניכר בשטח.

גדרות לגינה מעץ ומברזל

גדרות עץ

אם ברצונכם לרכוש גדרות עץ עמידות, הכוללות תעודת אחריות נגד רקבונות בת 7+ שנים, רק גדרות מטיק או מסקויה יעשו את העבודה. אלו עצים חזקים ועבים מאד המיועדים לעבודה בחוץ. בשונה מעצים אחרים, הם כמעט ואינם סופגים ריקבון, ולא חשופים להתקפות טרמיטים ותולעי עץ. אם רצונכם הוא בגדר עץ לחיזוקר המראה הכפרי הבית שלכם, גדרות מעץ כמו טיק יפתרו את הבעיה ויספקו הגנה מקסימלית. בדרך כלל, מדובר במס]ר פסים אופקיים, ופס אנכי המותקן כל 2-4 מטרים. הגדרות מתאימים להתבה בבתים במושבים, בחוות סוסים, ובכל סביבה כפרית אחרת.

גדרות עץ

גדרות ברזל

גדרות הברזל מספקות הגנה ממשית לביתך, ומגיעות כשהן מצופות בחומרים מעכבי חלודה. גדרות ברזל ניתנות לשילוב הן בבית בעיצוב מודרני והן בבית בעיצוב ישן או עתיק. הגדרות הללו מכילות את כל הצרכים להם תזדקקו: הגנה, עיצוב ואפשרות להתקין עזרים חיצוניים כגמו אמצעי הגנה אלקטרוניים, מצלמות CCTV במעגל סגור, ועוד. גדרות הברזל מהוות עבודה עיצובית של טובי האדריכלים והן ניתנות לרכישה ולאיתור לאחר התייעצות עם חברת הגדרות אודות השטח שברצונך לגדר.

גדרות ברזל
 מחירי גדרות עץ וברזל

המחירים תלויים בכמות החומר שהוזמנה על ידי הלקוח, כלומר בגודל השטח המיועד לגידור. כמו כן, ישנה תלות בסוג העץ או סוג הברזל שהתבקש על ידי הלקוח. מובן שגדר מעץ טיק עמיד ויציב תתומחר יקר יותר מאשר גדר מעץ פשוט ופחות עמיד. גם בתחום הברזל ישנם הבדלי מחיר הנובעים משיקולי עיצוב. גדר ברזל מעוצבת בעבודת נפחות מתקדמת תתומחר יקר יותר מגדר ברזל סטנדרטית כפי שאתם מכירים מחיי היום יום שלכם.

למידע נוסף אודות גדרות לגינה מעץ ומברזל יש ליצור קשר עם חברת שיווק גדרות!