התקנת סורגים שקופים

התקנת סורגים שקופים נועדה למימוש שלל מטרות, חלקן מתחום הגנת-הבית וחלקן מתחום העיצוב. ההתקנה מאפשרת לכם להמשיך לנהל את שגרת חייכם כרגיל בדומה למצב בו אין סורגים מותקנים. היותם חסרי צבע תורמת רבות לבית שלכם כפי שתוכלו להיוודע בהמשך. בנוסף, סורגים שקופים נהוגים מאד בתעשייה בייחוד בהגנה על חנויות עם מפתחים גדולים.

בטחון הבית

ישנם סורגים ביתיים לאורך וגם לרוחב אשר לא ניתן להבחין בהם עם עיין בלתי-מזויינת. סורגים אלו נועדו להגן על ביתכם ולהפתיע נסייני פריצה. סורגים אלו שימשו להגנת מאות עד אלפי בתי אב ברחבי הארץ. בנוסף, הם יגנו על ילדיכם מפני נפילות, ועל כן הם מומלצים להתקנה בייחוד כשהבית ממוקם בקומה גבוהה.

התקנת סורג שקוף

עיצוב הבית

כל המעוניינים ליהנות מהעיצוב הקיים, ללא הסתרות של הנוף הבוקע מהחלון – יוכלו להמשיך לעשות זאת עם סורגים שקופים. הסורגים אינם מפריעים להשקיף על הנוף, ויוצרים מראה פנורמי רגיל מבעד לחלון, ממש כפי שלא היו לכם סורגים כלל. גם מבחינת העיצוב הביתי הפנימי יש כאן תרומה מכרעת, למשל אם עמלתם על העיצוב בחדר, וחברת הביטוח דרשה במפתיע שתתקינו סורגים, ולא הצלחתם ליישב את הסתירה העיצובית, סורגים שקופים, מפאת חוסר הנראות שלהם, ישתלבו בכל עיצוב ביתי שהוא.

סורגים כחלק מעיצוב הבית

סורגים שקופים בתעשייה

בנוסף למיגון בתים פרטיים, משמשים סורגים שקופים למיגון חנויות עם מפתחל גדול. חנויות כאלו נמצאות בדרך כלל בקניונים או ברחובות ראשיים המוקצים למסחר. בחנויות אלון מפתח הכניסה גדול, ומכיל מנגנון שעולה למעלה בעת הפתיחה ויורד לנעילה בעת הסגירה. מנגנון זה מורכב מסורגים שקופים. הצבת הסורגים השקופים הוכחה כיעילה ביותר ביחס לכל סוג אחר של הגנה. הם בנויים בצפיפות זה מעל זה ומאפשרים סיכוך בתצפית לתוך החנות בעודה סגורה.

יתרונות סורגים שקופים
 התקנת הסורגים

התקנת סורגים שקופים היא בהתאם לדרישות חברת הביטוח להתקין סורגים. ניתן לבחור להתקין סורגים שקופים כאשר אנו זקוקים לסורגים, וליהנות מיתרון השקיפות שלהם, ההגנה על הבית בצורה מתוחכמת, ואי סתירות פנימיות בתחום העיצוב. סורגים אלו ניתנים לרכישה מספק ייעודי לסורגים.

למידע נוסף על התקנת סורגים שקופים יש ליצור קשר עם חברת שיווק של סורגים לייעוץ ראשוני!