חשיבות התקנת סורגים לילדים

גרים בבית עם ילדים? אתם חייבים למגן את החלונות שלכם! בין אם הם תינוקות שעדיין ישנים אתכם, או שהם גדלו מעט ועברו לחדר משלהם, מרגע שהם בקורת גג אחת אתכם הם חשופים לנפילה מהדירה, בין אם זהו בית צמוד קרקע, בבניין קומה ראשונה, או דירת בניין משותף בקומה גבוהה. מיגון החלונות יתבצע על ידי התקנת סורגים עליהם. הסורגים יחסכו לכם את החשש מנפילות, אך על מנת לדעת מה לבחור יש להמשיך ולקרוא מאמר זה:

סורגי בטיחות

אל תרכשו סורגים מתקפלים

הסורגים המתקפלים מפתים בשל המראה היפה שלהם, והיכולת לקפל אותם אם אינכם מעוניינים להביט בהם כשאתם מסתכלים על הנוף מהחלון, או שבאים אליכם אורחים. יחד עם זאת, האפשרות שבנכם התינוק או בתכם הפעוטה יפתחו אותם כלל אינה באה בחשבון. בגילאים קטנים, כשהסקרנות גוברת על שיקול הדעת, פתיחת הסורגים על ידי הילדים היא עניין של זמן. במידה וכבר רכשתם סורגים מתקפלים, שמרו את שתי זוגות המפתחות בארנקים שלכם או במחזיק המפתחות שלכם, וקחו אותם אתכם כל פעם שתצאו מהבית!

סורגים מתקפלים

סורגים קבועים מעוצבים

ניתן למצוא שלל סורגים קבועים בעיצובים מרשימים. הסורגים מצויים בשלל צבעים: שחור, כחול כהה, ואפילו צבעים בהירים מכך כמו סגול. סורגים אלו מתאימים במיוחד לחדר ילדים על מנת להמשיך את הקונספט העיצובי בחדר הזה, שהוא בדרך כלל צבעוני ובעל צבעים בהירים קרים.

סורגים קבועים
 סורגים מחומרים עמידים

כמובן שחשוב להקפיד על עמידות החומר, ולרכוש רק סורגי ברזל או מתכת אחרת – הידועים בעמידותם. לאחר ההתקנה, ודאו שהם הותקנו ללא היכולת לזעזע אותם. הבדיקה הטובה ביותר היא צפייה במתרחש בחורף, וזיהוי תנודות קלות. הם צריכים להיות עם 0% רעידות, שכן במצב כזה אתם יודעים שתופעות הטבע אינן יכולות להרעיד את הסורגים. תוכלו להשתמש בעובדה הזו להצבת גלאי זעזועים על הסורגים. בכך, יסוכלו ניסיונות פריצה, שכן פורצים שמתכננים לפרק סורגים גורמים להרעדתם מטבע הדברים, וזה יכול לייצר גילוי ודיווח למוקד בטחון. לעומת זאת, גלאי שמותקן על סורגים שרועדים גם מהשפעות אחרות ייצר גילויי סרק שלא יהיו קשורים בהכרח לאירוע פריצה כלשהו.

למידע נוסף על חשיבות התקנת סורגים לילדים והתעניינות ראשונית יש ליצור קשר עם חברת אספקת סורגים!