שאלות ותשובות בנושא דלתות כניסה

במאמר זה נספק עבורכם מידע שימושי על דלתות כניסה. מה מומלץ לבדוק כאשר רוכשים אותן, מה הסוד של דלתות כניסה האוטמות באופן אופטימלי באמת, ולא פחות חשוב – כיצד ניתן להשתמש בדלת הכניסה על מנת למנף את העיצוב הביתי לרמה חסרת תקדים. במאמר שלפניכם תוכלו למצוא את כל הסודות לקנייה מנצחת של דלת כניסה מפוארת ופונקציונלית עבור הבית שלכם:
עיצוב דלתות כניסה
מהו הסוד של דלתות הכניסה אשר אוטמות באופן מושלם מפני רעשי חוץ וסביבה?
כנראה שאלו דלתות לוח אקסבונד כפול. האקסבונד הוא לוח אלומיניום בעובי 3-4 מ"מ. בין הלוח הפנימי ללוח החיצוני מחובר פלסטיק קשיח. גוף הדלת ממולא בצמר סלעים. השילוב הזה יוצר דלת כניסה מנצחת עבור הבית. בדרך כלל, מדובר גם בשיפור עיצובי ניכר, שכן לוח אקסבונד לעולם יגיע כשהוא מעוצב באופן מרשים. הוא יחולק לצורות גיאומטריות חרוטות, ויכיל ידיות פרזול מרשימות ביופיין.
אטם בדלתות כניסה
שקלנו לא פעם להחליף את דלת הכניסה לדלת כניסה מעץ. האם זה כדאי?
זה עשוי לשפר את העיצוב הביתי, במיוחד אם מדובר על בית שהעיצוב שלו כפרי או בעל סממן עתיק כלשהו. יחד עם זאת, חשוב לבדוק את הדלת במשורה, שכן לעץ חסרונות לא מעטים בנוסף למעלותיו. המעלה המרכזית שלו היא שמכל החומרים הוא המבודד מספר אחת בשוק, ומשתמים בו עבור חדרים הזקוקים לבידוד כמו אולפנים סגורים. מצד שני, הוא רגיש להשפעות חוץ ועלול למשוך תולעי עץ וטרמיטים אם הוא אינו איכותי מספיק. חשוב לוודא שמדובר בעץ שהוא מותג: עץ גושני, אגוז ברזילאי, מהגוהני, סקויה, ועוד. מומלץ לוודא שמדובר במוצר עמיד ובעל תעודת אחריות ארוכת טווח. אחריות ארוכה היא סממן חיובי, שכן אף חנות לא תיטול לעצמה את אבטחת המוצר שלכם אם היא לא מאמינה בכושר שרידותו הארוך.
יתרונות דלתות כניסה מעץ
דלת הכניסה ישנה וחורקת, כנראה הגיע המועד להחליפה. מה ההמלצות עבור בית בעיצוב מודרני?
מומלץ לרכוש דלת אלומיניום עם פיתוחי זכוכית, וידית מנירוסטה. השילוב פשוט תואם לכל בית בעיצוב מודרני: הזכוכית אינה חייבת להיות מוצגת במרקם של חלון. יתרה מכך: ברבים מן המקרים היא צבועה בשלל צבעים. פלטת האלומיניום מצופה בציפוי אנודייז במגוון צבעים מהם ניתן לבחור את הדלת. ידית הכניסה הכסופה והבוהקת משתלבת היטב עם מרקם עשיר זה ומאפשרת תנופה משמעותית עבור עיצוב הבית.