5 מיתוסים נפוצים בנושא סורגים וכן טיפים לבחירה נכונה של סורגים

סורגי מתכת הם הטובים ביותר
ישנם סוגים רבים של חומרים המשמשים לעיצוב סורגים. כמעט כל חומר גלם שמספק חוסן ובטיחות יכול להתאים לעיצוב סורגים. מומלץ להעדיף מתכות בהיבט של ביטחון ועמידות לאורך זמן. קיימים גם סורגים העשויים סגסוגת כמו אלומיניום, ברונזה, ברזל יצוק ועוד. אלה בטיחותיים ואלגנטיים כמו כל סורג מתכת אחר.
סורגים חיצוניים ממתכת
ככל שהרווחים בסורגים קטנים יותר כך הם בטוחים יותר
אין צורך בקיומם של רווחים קטנים בסורגים כדי לשמור על בטיחותו של החלון או החלל המאובטח. מומלץ להשתמש בסורגים  שיאפשרו ראות כמה שפחות מוגבלת תוך שמירה על בטחון הדיירים ומניעת חדירתם של פולשים אפשריים ועדיין יציעו את ההגנה והעיצוב הטובים ביותר.
סורגים קטנים
סורגים הם  עניין יקר
מחירי סורגים הינם מאוד סבירים.  קיימים כיום סורגים בטווח רחב של מחירים, כך שניתן להתאימם לכל תקציב. עלות ההשקעה משתלמת בכל הקשור לבטיחות ועיצוב. חשוב לייעד לנושא זה תקציב ידוע מראש. עלות הסורג תלויה בסופו של דבר בגודל, בחומר ובעיצוב.
מחירי סורגים

סורגים מתאימים רק לקירות אבן

ניתן להתקין סורגים כמעט על כל סוג של חומר. רוב האנשים משייכים סורגים לקירות אבן בלבד, ויחד עם זאת ניתן  להתקינם  על קירות עץ,  על לבנים, על מתכת ובה בעת להציע את אותה הגנה. לא מומלץ להיכנע למיתוסים נפוצים. עדיף לקחת את הזמן ולעצב סורגים כך שישלימו את מראה הבית הכללי.