עיצוב ותכנון מרקיזות ממותגות

מרקיזה היא הסוכך הפופולרי ביותר לצרכי פרסום. כבר בהליכה תמימה ברחוב, שימו לב שרוב מכשירי הכספומט החיצוניים שמצויים בשמש ברחוב נמצאים מתחת למרקיזה. גם מכשירי דואר ישראל מגובים בחלקם העליון בסוכך מרקיזה. זהו סוכך המשמש גם חלונות של חנויות קטנות ובינוניות, ובשנים האחרונות גם בתי עסק המומכרים את התכולה שלהם מבניינים משתמשים בסוכך בשביל לשווק את עצמם בסביבה הפיזית, בנוסף לפעולות המקבילות המתבצעות באינטרנט מול קהלים רחוקים יותר. 
התקנת הסוכך
ההתקנה מתבצעת במוקדים בהם השמש מכה בדרך כלל בשטח הנכס. על פי רוב מדובר באחת הכניסות הראשיות למתחם. ברוב המקרים, זה גם נכון לביצוע מבחינה שיווקית, משום שדרך פתח זה מגיעים עיקרי הלקוחות והמתעניינים ובכך הם יכולים להיחשף אליכם בקלות ובמהירות. ההתקנה מצריכה זרוע ויריעה, המוצבים אחד אחרי השני על ידי טכנאי מוסמכים מטעמנו, אשר יוודאו שאתם יודעים לתפעל את הסוכך, קולל קיפולו וגלגולו בעת הצורך.
מרקיזות ממותגות

יתרונות הסוכך

משרה צל בהיקף רב, ניתן לגלגול באמצעות חשמל, מתגלגל ביעילות ובקלות ומשמש קרש קפיצה פרסומי מן המעלה הראשונה. סוכך מרקיזה מיועד להתקנה על חלונות קטנים בעיקר, ומכאן יתרונו הגדול, שכן העיצוב שלו יכול למשוך בקלות קהלים רבים שרואים אותו מרחוק.

תכנון עיצוב המוצר
יש לבחור צבע ליריעה ולזרוע. על אף שהצבעים של היריעה מאד מגוונים וניתנים לבחירה חופשית ללא תוספת מחיר, תהיה תוספת אם תשנו את סוג בד השמשונית מבד חלק לבד מפוספס. ניתן להזמין בד אקרילי במקום שמשונית ללא תוספת מחיר. בשלדה ישנו מבחר של 3 צבעים לבחירה, לבן, 1013 או קרם סטנדרט. עבור שינוי לצבע ראל ישנה תוספת של 10% ממחיר השלדה המקורי. בקצה המרקיז, בחלק החשוף לציבור מומלץ להטביע את הלוגו העסקי שלכם.
עיצוב מרקיזה ממותגת
גולן מערכות סוככים – שיווק והתקנת מרקיזות ממותגות לעסקים
אנו חברת פתרונות הצללה המספקת מבחר גדול של סוככי מרקיזה לעסקים. הסוככים ניתנים להתקנה בכל מקום, נמוך כגבוה, ותורמים תרומה מכרעת לשיווק בית העסק אם מתקבלת החלטה למתג באמצעות הסוכך. זהו כלי אפקטיבי למשיכת לקוחות מאזור הפעולה, בדומה מאד למה שעושה האינטרנט באזורים מרוחקים.
יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו למידע נוסף על עיצוב ותכנון מרקיזות ממותגות!