חלון פרופיל בלגי להטמעת חדשנות בבית הלקוח

אחד החלונות שהכי כדאי לכם להסדיר בבית הוא החלון הבלגי. הוא משדר עיצוב דינאמי וצעיר אך תמיד מגיע עם אופי משל עצמו, כזה אשר שומר על הבית בסגנון הדקורטיבי הרצוי. בנוסף, הוא חלון קל מאד לתפעול ולפתיחה, ומגיע בעיצובים מגוונים ומרתקים. אם אתם מעוניינים בהתקן פתיחה חדשני ומעוצב למשעי, בחרו חלון פרופיל בלגי ותיהנו ממגוון יתרונות.

עיצוב מגוון לזגוגית החלון

זגוגית החלון יכולה להתקבע כזכוכית שקופה חלקה, או שקופה שאינה חלקה בפורמט מחוספס כלשהו. ניתן גם לבחור זכוכית שאינה שקופה, למשל צהובה בהירה או ירקרקה. כשאתם בוחרים זגוגית עבור חלון פרופיל בלגי אתם לא מוכרחים להיצמד לדגם השקוף אלא לבחור בדגמים שאתם תיווכחו שיחדדו עוד יותר טוב את הדקורציה בביתכם. מומלץ לעבוד עם הדמיית מחשב של חנות חלונות בלגיים בשביל למצוא את דגם הזגוגית המתאים ביותר לבית שלכם.

עיצוב בשלל דרכים לפרופיל

הפרופיל של החלון הבלגי והא המסגרת הבלגית המתכתית שמסביב לזכוכית. בחלק מהדגמים היא נכנסת פנימה לתוכה ויוצרת משבצות שתי וערב. ניתן לבחור חלק זה בשלל דגמים. אנו ממליצים ללכת על פרופיל עבה ובולט כאשר החדר גדול ועל פרופיל דק ובולט פחות כאשר החדר קטן. בכך, אתם שומרים על פרספקטיבה טובה ודואגים שהחלון ישתלב היטב במרחב ללא עיוות בצפייה במרחב.

עיצוב בשלל דרכים לידית הפתיחה

בדרך כלל ידית הפתיחה מגיעה כסטנד-אלון עם הפרופיל גם בצבע וגם בצורה. ניתן להיות יצירתיים ולבחור ידית בעלת צורה ייחודית שתחדד את עיצוב הבית או להתבסס על ידית בעלת צורה רגילה וסטנדרטית. אנו ממליצים, בדומה לבחירת הפרופיל, להתבסס על גודל החדר ולא לבחור ידית גדול עבור חדר קטן או ידית קטנה עבור חדר גדול על מנת לשמור על הפרספקטיבה שלכם כנדרש. 

חנות חלונות בלגיים – הכתובת שלכם לחלונות בוטיק חדשים

רק חנות מומחים המתמחה בעיצובים של חלון פרופיל בלגי תוכל לסייע לכם לחדד את עיצוב חלונכם בדרך ייחודית. בחנות זגגות ובחנות מוצרי נפחות בנפרד יהיה לכם לא פשוט כלל להגיע לנוסחה משכנעת של חלון, בעוד שבחנות חלונות בלגיים ההתאמה ממש מובנת מאליה. שם, תוכלו להסתייע בהדמיית מחשב אינטרנטית ולבחור בנקל את דגם החלון המתאים ביותר לחדרכם.
 
 להמשך קריאה לחצו כאן >>