סוגי אלומיניום לעיצוב הבית

לעצב אותו מחדש ? עימדו במרכז הבית ודמיינו שאת החלונות הישנים יחליפו חדשים, חלונות אלומיניום עם פרופיל בלגי מעוצב ועכשווי, כאלו שנעים בקלות ומאפשרים לכם בידוד מוחלט מהסביבה. 
חלונות ודלתות מאלומיניום הפכו בעשור האחרון לטרנד המוביל בעיצוב הבית, גם לכם מגיע ליהנות מהטוב ביותר.
האלומיניום - ממתכת נדירה ויקרה לשימוש המוני בתעשיות רבות
אלומיניום היא מתכת קלה, בעלת צפיפות נמוכה (כשליש) מנחושת ופלדה. למרות היותה נפוצה בכדור הארץ, קשה למצוא אותה בצורתה החופשית מה שהפך אותה בעבר למתכת יקרה מזהב. במאה ה-20 החלו למחזר אלומיניום מה שהוביל להוזלה משמעותית בעלויות החשמל הדרושות להנפקתה ולייצורה בכמויות מסחריות.
אלומיניום לעיצוב הבית
האלומיניום הוא הפתרון המושלם לתעשיית החלונות והדלתות 
כיום הפך האלומיניום למתכת העיקרית בעיצוב חלונות ודלתות לבית. חלון או דלת אשר מיוצרים מפרופיל אלומיניום הם בעל יתרונות בולטים בהרבה מאשר אלו המיוצרים מעץ או ברזל:
 ראשית, ניתן להבחין בקלילותה של מתכת האלומיניום המאפשרת נוחות בעיבוד ובשימוש, קלות בעיצוב ועמידות גבוהה ביותר.
היתרון בולט מתבטא בבידוד ובאיטום המרבי שהאלומיניום מעניק ויש לו חשיבות ראשונה במעלה כשמדובר במפתח הבית, חלונות ודלתות, הן מבחינת נטרול הרעשים מבחוץ והן ע"י שמירת הטמפרטורה בחלל.
פרופיל אלומיניום עובר תהליך של ציפוי בצבע אשר מעניקים לו עמידות למשך זמן ארוך במיוחד. הצבע אינו דוהה או מתקלף כמו בצביעה של עץ והרטיבות אינה חודרת.
המרכיבים של מפתחי הבית כגון: גומיות, אטמים, מברשות דקות וכדומה, בהיותם מיוצרים מאלומיניום, מבטיחים עמידות לאורך זמן ואיטום מפני כניסת מים או רוח מבעד לפתחים.
למפתחי האלומיניום יש מנגנוני הגנה מתקדמים רבים, נעילות מגוונות ותריסי גלילה התורמים לביטחון הבית והגנתו מפני מזיקים או גניבות.
אלומיניום פתרון מושלם
איטום טוב מבטיח שמירה על טמפרטורת הבית וחוסך חשמל רב בהוצאות המיזוג והחימום.
פרופיל אלומיניום שפע של דוגמאות במגוון עשיר של סגנונות.
אלומיניום היא מתכת נוחה לשימוש לעיצוב וניתן למצוא אותה בחלונות ודלתות ממגוון גדול של סגנונות עיצוב כשהבולטים בהם:
חלון בלגי מפרופיל אלומיניום – השילוב בין מראה כפרי, עתיק או אירופאי עם היתרונות של האלומיניום כחומר מבודד וחזק במיוחד, הפכו את החלון הבלגי לטרנד עולמי מוביל בעיצוב חלונות ולבחירה המושלמת של מעצבי הפנים. פרופילים אלו ניתן לצבוע במחר צבעים וטקסטורות ולהתקין ידיות תואמות להשגת מראה עיצובי ייחודי מרהיב. 
חלון בלגי מפרופיל אלומיניום
חלונות אלומיניום עיצוב הקלאסי - כינוי לחלונות הסטנדרטיים הנראים בעיקר במגדלי מגורים, משרדים ובניה ציבורית. בבתים פרטיים מיועדים בעיקר לאזורי השירות. חלונות מעוצבים מביאים הרמוניה לחלל המשרד או בית העסק, ויכולים ממש לתקשר ברמה עיצובית עם רהיטי משרד מעוצבים.
העיצוב הקלאסי
חלונות אלומיניום בעיצוב מינימליסטי – הדור החדש של פרופילים דקים וחלקים המתאימים למראה הנקי והמעודכן תוך שמירה על יתרונות האיטום, הבידוד והעמידות. בעיצוב זה נעשה שימוש בבניה פרטית והוא מתאים לחלונות קטנים.
העיצוב המינימליסטי
פרופיל הזזה מאלומיניום בעיצוב אורבני – מתאים לדלתות וחלונות הזזה גדולים ובעלי נוכחות מרחבית גדולה. המראה המתקבל מאד נקיים, חלקים ומודרניים. עיצוב זה תפס תאוצה בבתים פרטיים ובווילות במיוחד במפתחים גדולים.
העיצוב האורבני
כיום, הבחירה הטבעית של כל מעצב פנים ואדריכל היא שדרוג מפתחי הבית, חלונות ודלתות, לפרופיל מאלומיניום. יעילותו המוכחת של האלומיניום כחזק, עמיד ומבודד ביותר, בשילוב המראה העדכני מבטיחה לכם הגנה, הנאה ושקט לאורך שנים רבות.