חלונות בעננים - חלונות על הגג

חלונות בהם. במקרים כאלו ניתן להציב חלונות גג, ללא קשר לסוג הגג וצורתו. חלונות גג יכולים להיות מותקנים על גג שטוח או גג רעפים משופע. כעת, נשאלת השאלה האם ישנם פתרונות אחרים, מהירים וזולים יותר, שהרי להתקין חלון בבית ללא כל תכנון מוקדם זו ודאי משימה ממושכת ולא קלה. 
חלונות בעננים
הוסף אור לחדר
חלון הגג מוסיף בכל שעות היום אור לחדר מבלי לגרוע שקל מחשבון החשמל שלך. חלון גג המותקן בחדר העליון של הבית מקיים, למעשה, שני יתרונות חשובים: הוא משמש כחלון ומספק תאורה טבעית מהשמש. כעת אתם ודאי שואלים מה עושה בעל בית שיש לו גג רעפים? כיצד ניתן למשל, לנקות את חלון הגג מכתמי הגשם, השלג והאבק שנוצרו במשך השנה? במיוחד עבור גגות כאלו ישנם חלונות גג ייעודיים שאתה, ולא היצרן, קובע איך לפתוח את החלון. דחיפת החלון אל שטח הבית תגרום לפתיחתו וכך גם משיכתו החוצה. בדרך זו תוכל לנקות את החלון משני ציידו.
עיצוב חלונות
הפוך את החדר החשוך למקום היפה והמדובר באזור מגורייך!
אם עדיין לא השתכנעתם לגבי נחיצותו של חלון גג בבית, אתם עדיין לא שמעתם על כל האפשרויות שהוא יכול להניב לכם: ניתן לרכוש חלון גג משולב עם חלון רגיל. כך יוצא שאם החדר העילי שימש עד כה כחדר אחסון מאובק ולא אסתטי – תוכלו באחת להפכו למקום היפה ביותר בשכונה. חלון גג המחובר בזווית לחלון רגיל יעשה את העבודה ויגרום לרצף שקוף זוויתי בין החלון לגג. הזווית בין החלון הרגיל לחלון הגג תיצור פינה שקופה ומפוארת שתגרום לחדר העילי להיראות כמו סלון יופי בעל מראה מיוחד ואותנטי. 
רעיונות ייחודיים לחלונות בתקרה
חלונות בטוחים ויעילים לשימוש: מעט נתונים טכניים
חלונות גג בישראל הם החלונות הבטוחים ביותר לשימוש. הם יובאו לאחר הבנה מעמיקה אודות המקובל במכוני התקנים בעולם המערבי, ובפרט – בגרמניה שידועה כמדינה עם מכון תקנים מחמיר במיוחד בנושא חלונות גג, אשר דורש מהיצרנים שתחת מרותו להתקין מנגנון נגד נפילה לתוך הבית לאנשים השוהים בגג. כל חלון גג סטנדרטי הוא חלון חשמלי בפוטנציה: מנגנון הפתיחה המותקן האפשרי הוא בעל מתח 24 – 230V עם מנגנון הארקה. בנוסף, איכות הבידוד התרמי הממוצעת של חלון גג נחשבת לגבוהה במיוחד: U < 0.9 W/m²K בידוד שלא קיים גם בחלונות רגילים ובוודאי שלא בכיפות תאורה קבועות. 
עיצוב חלונות בטוחים
בפועל, ישנה דרך קלה ומהירה יותר ליצור אור במקום חלון גג: התקנת מחיצת תאורה קבועה, אבל חסרונותיה גוברים על צדדיה החזקים כפי שמיד תראו: 
חשיפה לשטח הפתוח – אין כל חשיפה כזו. מדובר במחיצה שקופה קבועה המוברגת ומודבקת לתקרת הגג באופן קבוע.
עמידות בסופות חזקות – אין כל עמידות בסופות החזקות. מחיצת התאורה עלולה להתנפץ בכל רגע נתון.
בטיחות לשוהים בחדר – המחיצה איננה בטוחה, שכן אם מפגעי חום וקור שוברים וסודקים אותה, הנפילה שלה אל הקרקע פתאומית ועלולה לגרום לנזקים ופציעות לשוהים בחדר זה.
עיצוב – עיצוב מחיצת תאורה אינו ראוי ואינו מומלץ: אין לה פרזול ומסגור עץ או אלומיניום, בשונה מחלון גג יפה ומעוצב, אלא רק זכוכית בלתי ממוסגרת ללא כל אסתטיקה מינימלית.