דלתות פלדה - לא מה שחשבתם

דלתות פלדה - לא מה שחשבתם
להגנה על ביתו, מאז המציאו הסינים את דלת הפלדה. יחד עם זאת, ישנם בעלי בתים רבים שנוהגים לחשוב שזה לא בשבילם, דלת פלדה תפגום בעיצוב הבית השונה מכל עיצוב ביתי ממוצע, ובכלל – יש בשוק כל כך הרבה סוגי עיצוב – מדוע להתקבע לדלת הפלדה בעלת המראה הישן? 
במאמר זה, תוכלו להיחשף לפיתוחים עיצוביים חדשניים גם בתחום הפלדה – פיתוחים שיגרמו לכם שלא להאמין שמדובר בדלת מפלדה. מעוניינים לדעת אלו דלתות פלדה ניתן לרכוש בשוק? עיינו במאמר זה, ומובטחת לכם הפתעה בלתי נשכחת:
דלתות פלדה בעיצוב יווני
דלתות פלדה מעוצבות ויפות אשר המראה שלהם הוא כשל דלתות עץ. לרוב הן חומות אך ניתנות להזמנה בכל צבע שתבחרו. מבנה הדלת הוא – מסגרות ריבועיות או מלבניות שקועות בדלת: המסגרות נמצאות אחת בתוך השניה, וככל שהמסגרת יותר פנימית היא גם יותר קטנה וגם שקועה עמוק יותר בתוך הדלת. במרכז כל המסגרות הללו ישנה תבליט תלת ממדית ריבועית. מעל לפיתוח זה ישנה זכוכית שקופה בחלקה העליון של הדלת ועליה סורגים מעוצבים ועגלגלים המזכירים בית בסמטה ביוון. דלתות מסוג זה יכולות להיות מותקנות ללא משקוף או עם משקוף עבה ביחס לדלתות אחרות. דלתות פלדה אלו מומלצות עבור כל מי שמעוניין בעיצוב כפרי לבית הפרטי.  היתרון הגדול בדלתות בסגנון יווני: החלון עליהן מאפשר לדיירים לראות את החוץ, אך לא מאפשר לעוברים ושבים להשקיף על פנים הבית. 
עוד על דלתות פלדה
דלתות נפחות
מוצרי עבודת יד של נפחים מקומיים. לרוב מדובר בדלתות שמעוצבות כמו הדלתות הקלאסיות העתיקות עם פיתוחים מלבניים ומעגליים, בשילוב עם אלמנטים מודרניים. האביזר המודרני הנפוץ ביותר בדלת פלדה שכזו הוא פרופיל בלגי חד צדדי, ממנו הדייר יכול להשקיף על החוץ אך לא להיפך, בדומה לדלתות היווניות. בדרך כלל, דלתות נפחות מכילות פרופיל בלגי זה לכל אורכן ולא בחלק העליון בלבד. 
דלתות נפחות
דלתות בסגנון מודרני
דלתות אלו נושאות בחובן אופי מובהק של הייטק ומודרניזציה. הדגם הנפוץ ביותר של דלתות אלה הוא דלתות מחורצות אשר בין כל פנל לפנל בדלת ישנו חריץ רוחבי. הפרזול של דלתות אלה עשוי מאלומיניום, והן נחשבות לדלתות משוכללות ובטוחות. אנו ממליצים למתקיני דלתות אלו להתקין גם מנעול עילי מסוג "לשונית" בנוסף למנעול הסטנדרטי, ואף להציב עוד מנעולים ברחבי צידי הדלת על מנת להותיר את הפורצים מופתעים. 
דלתות בסגנון מודרני
עינית דיגיטלית
אביזר נפוץ מאד בקרב דלתות פלדה. העינית הדיגיטלית מאפשרת לך, למעשה, לחזות בתנועה ברחוב בקרבת הבית שלך בשידור חי מבלי שתצטרך פיסית להציץ בחור ההצצה: אתה רואה את האנשים על גבי מסך קטן בדומה למצלמת אבטחה. בדרך זו תוכל להקטין את החששות שלך בעת דפיקות לא ידועות בדלת, ולפלטר בקלות את אוכלוסיית העוברים והשבים שמבקשים לבוא בשערי ביתך.