שילובי חומרים היוצרים מראה מיוחד לגדר

לכן אנו יכולים להבין עד כמה חשוב לעצב לנו גדר שתהיה לא רק כזו שיוצרת חיץ בין הבית לאזור שמחוצה לו, אלא שהיא גם תציג מראה יפהפה. כך ניתן ליהנות ממחמאות רבות ממבקרים ומעוברים ושבים עוד בטרם הם נכנסים לתוך המבנה.
אחרי הכול, אנו עובדים קשה כדי לעצב כל פינה בבית, ולכן זה צריך להיות ברור שגם בגדר צריך להשקיע בכל הקשור לעניין העיצוב. בכל חלק שבו מקיפה גדר את הבית, ובכל מקום שבו יש להציב שער, חשוב מאוד ליצור רמת עיצוב שתראה כיצד כל חלק בבית קיבל השקעה מרבית עד לתוצאה מדהימה ביופייה. 
גדרות - שילובי חומרים
כחלק יפהפה של תכנון כלל המבנה
עיצוב המבנה הוא כזה שדורש מאתנו התייחסות לכל חלקיו, כאמור. אך נושא הגדר הוא כזה שיש לו חשיבות רבה מאחר וכך ניתן ליצור זהות בין החלק החיצוני של המבנה ובין האפיון הכללי. כך לא נראה קיצוניות רבה בין גדר בצבע צעקני מדי לבין בית שקירותיו החיצוניים צבועים בצורה קלאסית ורגועה. 
גדרות - תכנון
האחידות שניתן ליצור בזכות גדר מעוצבת היא כזו שחבל מאוד לפספס אותה. חשוב להבין שמעבר לאיכות של חומרי הגלם שמהם מייצרים את הגדר, יש לבחון חומרים שיכולים ליצור זהות עם אופיו של המבנה. כך למשל אנו יכולים לעשות שימוש בעץ, מתכת או כל חומר אחר שיכול לסייע לנו ליצור מראה אחיד ומקסים. 
 גדרות מעוצבים
שילוב של חומרים היוצרים מראה מיוחד
כדאי להדגיש מעט יותר את האפשרויות להוסיף חומרים ליצירת גדר בעלת עיצוב מקורי הרבה יותר. בל נשכח כי לא מעט בתי קרקע יש בישראל, ולכן אנו מבינים עד כמה קשה מאוד להיות שונים ומיוחדים בכל הקשור לעיצוב הגדר ולעיצוב הכללי של הבית. אך הדבר אפשרי אם מזהים חומרים ייחודיים שיכולים להוסיף המון. 
בגדרות שונות אנו יכולים לראות כיצד כבר בתכנון הפרויקט, העיצוב מקבל דגש בזכות חומרים ייחודיים יותר כמו סוגי עץ למשל. בנוסף, ניתן להוסיף פיתוחי מתכת שונים וליהנות גם מגוונים שונים של הגדר כולה. כך נוצר הרושם הראוי שמשביע את רצונו המלא של כל בעל נכס.