סורגים מעוצבים לבית ולחצר

כי יש מגוון רחב של פתרונות וסוגי סורג ולכן בבחירת הסורג לבית, לחצר ולגינה יש להתחשב במספר פרמטרים: מחיר, עיצוב, חומרי גלם, עמידות, ניקיון, תחזוקה. כיום ניתן לבחור בסורגים נגללים, שקופים, קבועים, נפתחים, עם מנועים חשמליים ועוד. בנוסף, יש מגוון חומרי גלם מהם ניתן לייצר ויש חשיבות מכרעת לנושא החוזק והעמידות של חומרי הגלם בפני פגעי מזג האוויר. ככל שהסורג איכותי יותר ומיוצר מחומרי גלם איכותיים כך הוא עמיד יותר לאורך זמן ודורש פחות תחזוקה. לכן, חשוב לערוך סקר שוק מקיף ולמצוא את השילוב המושלם בין מיגון יעיל וביטחון לעיצוב ותרומה אסתטית לחזית הבית ולחצר. 
עיצוב סורגים לחצר
מיגון לחצר ולגינה
סורגים לגינה ולחצר נועדו למניעת כניסה של פורצים ושאר אורחים לא רצויים, למנעו יציאת ילדים מהחצר לכביש הסואן ללא השגחה, למנוע מחיות להיכנס לגינה ולזרוע בה נזק ולמנוע מעיניים סקרניות להציץ לתוך הבית. לכן, בתכנון בית חדש יש לשקול מראש את נושא המיגון ומידת הפרטיות בה מעוניינים וכך ניתן לבחור בסוג הסורגים שיעטפו את החצר והגינה ויעניקו לנו את מידת הפרטיות וההגנה לה אנו זקוקים. יש מגוון פתרונות בשוק ולכן חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע, לקבל חוות דעת שונות, להשוות מחירים ולא לשכוח כי גדר וסורגים נראים לעיני כל ולכן יש לבחור בסורג מעוצב ומרשים שאינו מפריע ואף משפר את חזית הבניין ועיצוב החצר.
מיגון לחצר ולגינה
אסתטיקה ועיצוב נעים לעין
אם בעבר סורגים היו פשוטים ונועדו רק למניעת כניסת גנבים לבית ולחצר הרי כיום יש להם תפקיד חשוב בעיצוב החצר, הגינה והבית. יצרנים מציעים עיצובים חדשים מדי שנה ויש טרנדים ומגמות חדשות בתחום. לכן, מומלץ להתעדכן באינטרנט ובאולמות התצוגה של החברות המובילות וליהנות מעיצובים מרשימים התורמים למראה הבית, משתלבים היטב עם עיצוב הבית, חזית הבניין ומראה הגיה או החצר. בנוסף, ניתן להזמין מיצרנים מובילים סורגים על פי עיצוב בהתאמה אישית עם פיתוחים מעניינים ובשילוב חומרי גלם שונים.