איך לבחור איש מקצוע בתחום החלונות

טכנאי מכונת כביסה או אינסטלטור. אנחנו לא יודעים מה הבעיה וגם לא יודעים כיצד לפתור אותה. משום כך לעולם מקנן בנו הספק לגבי המחיר שגבו מיתנו ולגבי איכות העבודה. המאמר הבא מציע איך לבחור איש מקצוע בתחום החלונות ומציע כמה הצעות פרקטיות. נכון שרובכם לא מבינים כמעט דבר בתחום, אך עם השאלות הנכונות תוכלו להיות בטוחים יותר באדם שעמו בחרתם לעבוד. 
להבין מה הבעיה
בשלב הראשון נסו לקבל מידע מהרשת על הבעיה שאתה אתם מתמודדים. כיום ניתן לקרוא לא מעט חומר ברשת האינטרנט באתרים שונים, ממומחים או חובבנים. נסו להבין מהי הבעיה ומה העלויות לתיקון. לאחר מכן אספו כמה שמות של בעלי מקצוע. היעזר בחברים או בהמלצות מהרשת. ניתן להיעזר ברשתות החברתיות או בפורומים שונים ולקבל חוות דעת על איש מקצוע בתחום שהוא מומלץ. כעת לאחר שיש בידיכם כמה שמות של אנשי מקצוע בתחום החלונות ערכו שיחה קצרה עם כל אחד מהם. 
בחירת איש מקצוע
רושם ראשוני
 יש כמה דברים שיסייעו לכם להחליט בשיחת טלפון קצרה איך לבחור איש מקצוע בתחום החלונות. ראשית שימו לב לרושם הראשוני שעולה בכם. האם מדובר באדם סבלני, האם קיבלתם תשובות מקצועיות וענייניות, האם קיבלתם מענה על כל שאלה ששאלתם? תשובות מתחמקות צריכות להדליק בשלב זה נורה אדומה. בנוסף, בקשו לדעת מהן העלויות עובר התיקון. בעל מקצוע שמתחמק מלתת מחירים מצטייר כלא אמין וכדאי להיזהר ממנו. 
אנשי מקצוע בתחום
ניסיון וחומרים
שאלו כמה ניסיון עומד לרשותו בתחום החלונות ואם מדובר בחברה כמה זמן קיימת החברה. אם מדובר בהתקנת חלון שאלו עם אילו חומרים עובד בעל המקצוע והאם הם עומדים בתקנים. אם מדובר בתיקון של חלון שאלו את בעל המקצוע האם הוא מכיר את סוג החלון ומסוגל לספק את החלפים המתאימים עבורו. חשוב לברר מראש מהו טווח הזמנים שמסוגל בעל המקצוע לבצע בו את העובדה. גם כאן תשובות מתחמקות צריכות להדליק נורה אדומה. 
ניסיון איש המקצוע
זמינות ואחריות
באותו הקשר, שאלו על מידת הזמינות של בעל המקצוע. אם מדובר בעבודה דחופה וודאו שבעל המקצוע יוכל לבצעה באופן מידי. לבסוף, וודאו שאתם מקבלים תעודת אחריות כתובה עבור השירות שקיבלתם.