עיצובים שונים של מעקות מעץ

משחקים מעץ, רהיטים מעץ ועיצוב בעץ נחשבים תמיד לתג איכות. עץ מזוהה כדבר שמחובר מאד לטבע והוא מזכיר לנו משהו שורשי מאד. משום כך רובנו מעדיפים אותו על פני חומרים אחרים, ולעתים קרובות נעדיף לשלם מחיר יקר יותר ולו כדי לדעת שאנחנו מקבלים מוצר איכותי. בשנים האחרונות חזר העץ לשוק העיצוב כשחקן מרכזי וכיום ניתן לראות עיצובים בעץ בשלל סגנונות, החל מהכפרי, המשך במודרני וכלה בסגנון וינטג'. 
עיצובי מעקות ייחודיים
מה משפיע על מראה הבית
אחד הדברים שמשפיעים על מראה הבית הוא מעקות. גרם מדרגות בתוך הבית או בכניסה אליו משפיעים עמוקות על התחושה בתוך הבית, על עיצוב החלל ועל המראה הכללי. ניתן לומר כי מעקות ודלתות הם מסוג הדברים שמחברים בים כל חלקי הבית ומייצרים בו זרימה נכונה. מום כך בחירה בעץ כחומר גלם למעקות היא בחירה שנראית ברוב המקרים בחירה נכונה. הוא מייצר תחושה של חום ואינטימיות ומשום שהוא חומר חזק ועמיד הוא גם נשמר לאורך שנים.
השפעות מראה הבית
עיצובים שונים
בזכות העיצובים החדשים ואפשרויות העבודה הרבות אתו, ניתן ליצור עיצובים שונים של מעקות מעץ. מסיבה זו מעקות מעץ יוכלו להשתלב במגוון סגנונות, החל מסגנון כפרי וכלה אפילו בסגנון מודרני. חלק מהחידושים בתחום כוללים שילוב של עץ עם חומרים נוספים, כך שניתן למצוא כיום בבתים רבים מעקות מעץ עם ברזל, אלומיניום, זכוכית ועוד. ניתן לשלב גם בין שני סוגים או יותר של עצים וליצור מראה מעניין. מעקות מעץ יכולים להגיע גם במגוון טקסטורות ומרקמים, מה שמביא לתוצאה מעניינת במיוחד. 
עיצובי מעקות יוקרתיים
בטיחות היא לב העניין
בבחירת מעקות מכל סוג שהוא, בין אם מעץ ובין אם מחומר אחר חשוב לשים לב להביט הבטיחותי. מעקות נועדו לשמור עלינו ולהדן עלינו מפני נפילה ממרפסת או מגרם מדרגות ומשום כך עליהם להיות מותקנים בצורה חזקה שעומדת בכל התקנים. יש לוודא כי מי שמתקין את המעקה הוא בעל ידע וניסיון וכי הוא פועל על פי כל הכללים והתקנים המחמירים ביותר בנושא.