המדריך המלא לבחירת שער לחניה

הסיפורים מספרים לנו כי פעם אנשים היו יוצאים מהבית בלי לנעול את הדלת וכל האווירה הייתה הרבה יותר בטוחה ופתוחה. כיום, אנשים כלל לא יעלו על הדעת לא לנעול את בתיהם, ויתרה מזאת על מנת להרגיש מוגנים אנו נוקטים באמצעי הגנה כמו התקנת מצלמות אבטחה, אזעקות וחיישנים למיניהם. הביטחון שלנו הוא הדבר החשוב לנו ביותר ולכן אנו צריכים לפעול בכל דרך כדי להרגיש בטוחים.
מרבית האנשים, במיוחד אלו הגרים בבתים פרטיים מקצים שטח המיועד לחניית הרכבים של הבית. כדי להרגיש בטוחים ולוודא כי הרכב יהיה שמור ולא ייגנב, רבים האנשים המתקינים שערים לחניה ובכך שומרים על רכבם.
להלן המדריך המלא לבחירת שער לחניה הביתית שלכם.
בחירת שער לחניה
שלב ראשון - בחירת סוג השער
אתם בטח חושבים לעצמכם שבחירת שער היא משימה פשוטה. אולם דעו לכם שקיום יש מבחר גדול מאוד של שערים מהם אתם יכולים לבחור, כך שהמשימה היא לא פשוטה כמו שקיוויתם. עליכם להחליט האם אתם רוצים שער אטום, שער עם פרזול ודוגמה, שער בשילוב זכוכית או שער אלומיניום. יש אינספור דגמים של שערים, בדוגמאות שונות, עם פרזולים שונים, עם שילוב של חומרים ומתכות וכאלה הנסגרים ונפתחים באופן ידני או באופן חשמלי. חשבו עם עצמכם, בדקו את האופציות הקיימות ורק אז בחרו את השער המתאים לרצונות ולצרכים שלכם.
סוגי שערים
שלב שני - חברת התקנה
כאשר מדובר ברכב שלכם, אתם רוצים לוודא כי הוא מוגן ובטוח. יתרה מזאת, התקנת שער, במיוחד אם הוא מופעל על ידי מנגנון חשמלי, מצריכה חברה היודעת את העבודה ותבצע את העבודה כמו שצריך. אין דבר יותר מעיק משער שלא נפתח בבוקר, בדיוק כאשר אתם ממהרים לפגישה או לקחת את הילדים לבית הספר. בחרו בחברה המתמחה בהתקנת שערים, יודעת לתקן תקלות במקרה הצורך, ותעמוד לשירותכם בכל פנייה ודרישה. 
חברה להתקנת שערים
שלב שלישי - קחו בחשבון את הצד האסטטי
מעבר לפן הפונקציונאלי שלו, השער של החניה שלכם הוא ללא ספק בעל משמעות ונוכחות ואין שום סיבה שהוא לא יהיה יפה ומעוצב. השער הוא הדבר הראשון שרואים לפני שנכנסים לבית ולכן גם הוא צריך להיות אסטטי ונעים למראה. כיום יש שערים יפיפיים ומגוון רחב ממנו תוכלו לבחור את השער בעל העיצוב המועדף עליכם.