דלתות פנים מעולם אחר

ניתן לדעת שהדלת אכן תסב לכם נחת ותהיה המוצר הנכון לבחירה מבין רבים. המאמר ידון במספר נושאים חשובים שבדיקתם על דלת הפנים שברצונכם לרכוש קריטית ותתרום לאין ערוך לשיפור השימוש בדלתות הפנים בדירה, ולסביבה ביתית נוחה בהרבה מן הצפוי:
דלת פנים עם אטם כפול חוסכת לכם רעש מיותר
היא חוסכת רעש הן בתוך החדר והן מחוצה לו. למעשה יש איטום מוחלט בין שתי המחיצות וניתן לעשות רעש תוך התחשבות בדיירים האחרים בדירה שלא ישמעו כלל את הנעשה בהינתן שהדלת סגורה. דלת כזו עוזרת לכם ללמוד לבחינות, להתרכז בפרויקטים חשובים, ולקיים את שגרת יומכם בפרטיות שלעתים אתם כה זקוקים לה.
 אטם כפול בדלתות פנים
פרזול דלתות נגיש ונוח
פרזול נוח עבור דלתות הפנים מאפשר לכם ליהנות מהן פעמיים: אתם גם נהנים מהאטימה כפי שהודגם בפסקה הקודמת וגם משתמשים בדלת בתשוקה ובנוחות רבה. ניתן למצוא היום שלל סוגים של ידיות דלת: ידיות שנועלות את הדלת, ידיות שפותחות אותה ללא נעילה, וידיות שמושכות ודוחפות את הדלת, כאשר מנגנון הפתיחה והנעילה מבוצע באמצעות מפתח. האחרון מתאים יותאר לדלת כניסה, אולם יש מעט דלתות פנים שפועלות בצורה הזו. למשל, אם מדובר בחדר הכספות הביתי מומלץ שתהיה זו דלת עם מפתח ללא פתיחה ונעילה בעזרת הידית: היא תשמש רק לדחיפה.
פרזול לדתות פנים
טריקה שקטה
גם כאשר טורקים את הדלת בחוזקה, ניתן לעשות זאת בצורה שקטה. בדגמים החדשים של הדלתות לא תחושו שהשותף לדירה טורק את הדלת. למעשה, דלתות עם אטם כפוךל כבר נהנות מתכונה זו, שכן גם אם בתוך החדר נשמעת הטריקה, מחוץ לחדר אף אחד לא ישמע זאת. יחד עם זאת, ישנן דלתות פנים מעוצבות שמנגנון הטריקה אף יותר משכנע וגם מבצע הפעולה בעצמו לא שומע רעש חזק, ולעתים הוא כלל לא שומע רעש בהינתן שלדלתות ולמשקופים יש גומיות חזקות ועמידוךת שבולמות את ההרעשה. טריקה שקטה חשובה לניהול חיים תקין בבית שכן לא תמיד יש לדיירים זמן לנקוט בפעולות אטיות ועדינות, ולעתים נדרשת הפעלת כוח.
 דלתות פנים טריקה שקטה